Voor het huren van een woning of een andere ruimte moet u huur betalen. In de huurovereenkomst staat dat de huur vooraf moet worden voldaan. Dit betekent dat het geld de eerste dag van de maand op onze rekening moet staan. Hieronder ziet u op welke manieren u de huur kunt betalen.
Automatische incasso
De eenvoudigste manier om uw huur te betalen is via automatische incasso. Deze incasso wordt elke 1e dag van de maand uitgevoerd. Klik hier voor de machtiging waarmee u ons toestemming geeft om de huur automatisch te incasseren. U stuurt die ondertekend terug naar: woCom, Postbus 36, 5710 AA Someren.
Betalen met iDEAL
Als u inlogt op Mijn woCom kunt u veilig via iDEAL betalen. Heeft u nog geen inloggegevens voor dit huurdersportaal, bel dan naar onze klantenservice op nummer (0493) 49 76 66.
Onze medewerkers kunnen u op verzoek ook een iDEAL-link toesturen. Vertrouwt u de link niet? Neem dan gerust contact op om te controleren of het betaalverzoek van woCom is.
Internetbankieren
U kunt uw betalingen ook op internet regelen via uw eigen bank. Vergeet daarbij niet uw klantnummer en het adres te vermelden.
Contante betaling van de huur is niet mogelijk.
U kunt eventueel wel pinnen in ons kantoor.
Te laat? Incassokosten
Als u niet voor de 1e van de maand uw huur voldoet, bent u extra incassokosten verschuldigd. Hiervoor is in juli 2012 een nieuwe wet in werking getreden die bepaalt op welk moment, welke extra kosten in rekening worden gebracht. Als u voorziet dat u uw huur niet kunt voldoen, neem dan tijdig contact op met onze incasso-medewerkers via (0493) 49 76 66 of huurincasso@wocom.nl
Het bankrekeningnummer voor huurbetaling is NL11BNGH0285048430 t.n.v. woCom in Someren.