Ik ben huurder
Ik ben huurder
- Ik heb een reparatieverzoek
- Doorstroming
- Hulp bij buitensluiting
- Energiebesparen
- Onderhoud
- Alles over uw huur
- Huur opzeggen
- Huurovereenkomst en voorwaarden
- Medebewoner of medehuurder
- Aanvraag Inwoning
- Woning veranderen (zav)
- Zelf klussen
- Woningruil
- Huisbewaarderschap
- Verzekeren
- Vereniging van Eigenaren
- Brandveiligheid
- Leefbaarheid
- Gebiedsvisies
- Overlast
- Meepraten = participeren
- Niet tevreden?
- Huurcommissie
- Gratis juridisch advies
Home / Ik ben huurder / Ik heb een reparatieverzoek
Ik heb een reparatieverzoek
Spoedeisende reparatieverzoeken die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag kunt u ook buiten kantoortijd telefonisch aan ons doorgeven. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week via (0493) 49 76 66. Bijvoorbeeld bij een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra.
Reparatiewijzer
Wij hebben de meest voorkomende reparaties en onderhoudswerkzaamheden op een rijtje gezet in de Reparatiewijzer. In alfabetische volgorde. Heel handig. U ziet in een oogopslag wie waarvoor verantwoordelijk is en wie de kosten voor zijn rekening neemt. Wij of u.
Start aanvraag
Meld uw reparatie eenvoudig op Mijn woCom.
Lukt dit niet? Gebruik dan onderstaand formulier voor het indienen van een reparatieverzoek.
Storing aan WKO-installatie
Woont u in Beek en Donk op:
- Beverstraat 10 t/m 40 (even nummers) of 13 t/m 161 (oneven nummers)
- Hermelijnstraat 1 t/m 55 (oneven nummers)
Bel rechtstreeks naar:
Unica
Telefoon: (088) 864 22 22
24 uur per dag bereikbaar
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Uitzondering:
Woont u in Beek en Donk op:
• Beverstraat 10 t/m 40 (even nummers) of 13 t/m 161 (oneven nummers)
• Hermelijnstraat 1 t/m 55 (oneven nummers)
Bel rechtstreeks naar:
Unica
Telefoon: (088) 864 22 22
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Uitzondering:
Woont u in Beek en Donk op:
• Beverstraat 10 t/m 40 (even nummers) of 13 t/m 161 (oneven nummers)
• Hermelijnstraat 1 t/m 55 (oneven nummers)
Bel rechtstreeks naar:
Unica
Telefoon: (088) 864 22 22
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Het melden van een rioolverstopping doet u rechtstreeks bij het ontstoppingsbedrijf. U belt hiervoor naar:
Veeg- & Rioolbedrijf Adriaans BV
Telefoon: (0492) 66 17 47
Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:
v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32
Als er storingen zijn met de lift meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Als er storingen zijn aan de automatische deuren meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Spoedeisend?
Voor reparatieverzoeken die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) neemt u rechtstreeks contact op met woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Niet spoedeisend?
Meld uw reparatie – als u kunt inloggen – in Mijn woCom. Kunt u niet inloggen in Mijn woCom, meld u dan hier uw reparatie.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Het melden van een rioolverstopping doet u rechtstreeks bij het ontstoppingsbedrijf. U belt hiervoor naar:
C.O.R. Coppelmans Ontstoppingen en Reinigingen BV
Telefoon: (040) 283 60 43
Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:
v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32
Als er storingen zijn met de lift meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Als er storingen zijn aan de automatische deuren meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Spoedeisend?
Voor reparatieverzoeken die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) neemt u rechtstreeks contact op met woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Niet spoedeisend?
Meld uw reparatie – als u kunt inloggen – in Mijn woCom. Kunt u niet inloggen in Mijn woCom, meld u dan hier uw reparatie.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Het melden van een rioolverstopping doet u rechtstreeks bij het ontstoppingsbedrijf. U belt hiervoor naar:
Aannemersbedrijf en Rioolontstoppingsbedrijf Hoebergen
Telefoon: (0493) 49 45 39
Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:
v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32
Als er storingen zijn met de lift meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Als er storingen zijn aan de automatische deuren meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Spoedeisend?
Voor reparatieverzoeken die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) neemt u rechtstreeks contact op met woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Niet spoedeisend?
Meld uw reparatie – als u kunt inloggen – in Mijn woCom. Kunt u niet inloggen in Mijn woCom, meld u dan hier uw reparatie.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Het melden van een rioolverstopping doet u rechtstreeks bij het ontstoppingsbedrijf. U belt hiervoor naar:
C.O.R. Coppelmans Ontstoppingen en Reinigingen BV
Telefoon: (040) 283 60 43
Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:
v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32
Als er storingen zijn met de lift meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Als er storingen zijn aan de automatische deuren meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Spoedeisend?
Voor reparatieverzoeken die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) neemt u rechtstreeks contact op met woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Niet spoedeisend?
Meld uw reparatie – als u kunt inloggen – in Mijn woCom. Kunt u niet inloggen in Mijn woCom, meld u dan hier uw reparatie.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Het melden van een rioolverstopping doet u rechtstreeks bij het ontstoppingsbedrijf. U belt hiervoor naar:
C.O.R. Coppelmans Ontstoppingen en Reinigingen BV
Telefoon: (040) 283 60 43
Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:
v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32
Als er storingen zijn met de lift meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Als er storingen zijn aan de automatische deuren meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Spoedeisend?
Voor reparatieverzoeken die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) neemt u rechtstreeks contact op met woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Niet spoedeisend?
Meld uw reparatie – als u kunt inloggen – in Mijn woCom. Kunt u niet inloggen in Mijn woCom, meld u dan hier uw reparatie.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Voor storingen aan uw cv-installatie of uw mechanische ventilatie belt u rechtstreeks naar:
Kemkens
Telefoon: (088) 50 50 330
24 uur per dag bereikbaar
Huurt u een nieuwbouwwoning
Heeft u de sleutel van een nieuwe huurwoning ontvangen. En heeft u een storing aan de centrale verwarming installatie of mechanische ventilatie? Neem dan in het eerste jaar dat u in de woning woont contact op met de installateur.
De contactgegevens staan in uw informatiebrochure
Heeft u de brochure niet bij de hand? Bel ons dan op 0493 49 76 66.
Het melden van een rioolverstopping doet u rechtstreeks bij het ontstoppingsbedrijf. U belt hiervoor naar:
Veeg- & Rioolbedrijf Adriaans BV
Telefoon: (0492) 66 17 47
Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:
v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32
Als er storingen zijn met de lift meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Als er storingen zijn aan de automatische deuren meld u dit telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Spoedeisend?
Voor reparatieverzoeken die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) neemt u rechtstreeks contact op met woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.
woCom
Telefoon: (0493) 49 76 66
Niet spoedeisend?
Meld uw reparatie – als u kunt inloggen – in Mijn woCom. Kunt u niet inloggen in Mijn woCom, meld u dan hier uw reparatie.