Ga naar de inhoud

Is er iets kapot in uw woning? Dan kunt u een reparatie aanvragen. Wij zorgen dat veel problemen snel worden opgelost. Soms moet u zelf iets doen. Dan vragen we om uw hulp. In onze Reparatiewijzer leest u wie waarvoor verantwoordelijk is.

Is woCom verantwoordelijk? Dan kunt u op verschillende manieren een reparatie bij ons aanvragen:

Online reparatie aanvragen

Meld uw reparatie eenvoudig via het Klantportaal Mijn woCom

Telefonisch reparatie aanvragen

Bel ons tijdens kantooruren. Wij zijn bereikbaar op (0493) 49 76 66:

  • Maandag t/m donderdag: 8.30 - 17.00 uur
  • Vrijdag: 8.30 - 12.30 uur

Spoed? 

Voor dringende reparaties buiten kantooruren kunt u ons altijd bellen. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bijvoorbeeld bij ernstige water- of gaslekkages. Die kunnen niet wachten tot de volgende werkdag!

Het is altijd vervelend als er iets kapot is aan uw woning. Meld uw reparatie bij ons: 

Mijn woCom

Meld uw reparatie eenvoudig via het Klantportaal Mijn woCom

Telefonisch reparatie aanvragen

Bel ons tijdens kantooruren. Wij zijn bereikbaar op (0493) 49 76 66:

  • Maandag t/m donderdag: 8.30 - 17.00 uur
  • Vrijdag: 8.30 - 12.30 uur

Spoed? 

Voor dringende reparaties buiten kantooruren kunt u ons altijd bellen. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bijvoorbeeld bij ernstige water- of gaslekkages. Die kunnen niet wachten tot de volgende werkdag!

Glasschade

Als u lid bent van ons glasfonds, meld u de glasschade rechtstreeks aan de glaszetter. U belt hiervoor naar:

v.d. Akker glas- en schilderwerken
Telefoon: (0492) 53 64 32

Voor dringende reparaties buiten kantooruren kunt u ons altijd bellen. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Heeft uw verzoek geen haast?

Neem dan de eerstvolgende werkdag contact met ons op. Of geef uw reparatie via het Klantportaal Mijn woCom door. De medewerkers van onze meldkamer kunnen u buiten kantooruren niet doorverbinden naar een van onze collega’s en noteren dan alleen uw vraag. Kunt u niet tijdens kantooruren bellen? Dan kunt u uw vraag ook altijd per e-mail stellen via info@wocom.nl.

Dus: buiten kantoortijd en niet dringend? Neem dan de eerstvolgende werkdag contact met ons op.

 

Handig zo'n overzicht! 
Op de meterkastkaart ziet u in 1 oogopslag wie u moet bellen voor: 

  • Een reparatie
  • Storing aan cv-installatie en mechanische ventilatie
  • Glasschade
  • Rioolontstopping

Klik hier om de meterkastkaart te openen.