Ik zoek een woning
Ik zoek een woning
Niet tevreden?
Bent u als huurder of woningzoekende niet tevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Vul het contactformulier in.
Als u er met de medewerker niet uitkomt. Wat dan?
Bent u ontevreden of heeft u een klacht over de manier waarop onze medewerkers zaken afhandelen? Probeer er altijd eerst zelf uit te komen met de betreffende medewerker. Als u er samen met de medewerker niet uitkomt, kunt u een officiële klacht indienen. Op verschillende manieren:
- U vult het klachtenformulier in. Ontvangt u het formulier liever per post? Laat het ons weten.
- U stuurt ons een e-mail of schrijft een brief.
Hoe behandelen wij uw klacht?
Als wij uw klachtenformulier of melding hebben ontvangen, krijgt u binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging of wij nemen contact met u op. De klacht wordt behandeld door de verantwoordelijke leidinggevende. Hij of zij zoekt de kwestie uit, geeft binnen tien werkdagen schriftelijk antwoord of nodigt u uit voor een gesprek. Gemaakte afspraken worden schriftelijk bevestigd. Het kan zijn dat we meer tijd nodig hebben om de kwestie uit te zoeken. Dan vertellen wij u dat ook.
Naar de geschillencommissie
Als u ontevreden bent over het antwoord van woCom, kunt u uw geschil voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.