Problemen telefooncentrale woCom

Op dit moment heeft woCom problemen met haar telefooncentrale. Belt u met woCom? Dan kan de verbinding plotseling worden verbroken, of u krijgt de vraag een bericht in te spreken.

Krijgt u de vraag een bericht in te spreken?
Beëindig dan uw gesprek en probeer het opnieuw. Vaak krijgt u dan toch een medewerker te spreken.

Sorry voor de overlast en slechte bereikbaarheid
We vinden dit erg vervelend en zoeken met de leverancier naar een snelle oplossing. Zo hopen we u snel weer de dienstverlening te bieden die u van ons gewend bent.

WoCom is ook via e-mail en website bereikbaar
Uiteraard kunt u uw vraag ook altijd per e-mail aan ons stellen (info@wocom.nl) of uw vraag of reparatieverzoek eenvoudig melden op onze website of Mijn woCom.

Bedankt voor uw begrip.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×