Reparatieverzoek

Bij woCom kunt u op verschillende manieren een reparatieverzoek doorgeven: via internet, telefonisch of op kantoor.

Wij adviseren u zo veel mogelijk via internet (Mijn woCom) uw reparatieverzoek te melden. Reparatieverzoeken via Mijn woCom kunnen 24 uur per dag gedaan worden. Zodra u ontdekt dat er iets stuk is wat door woCom gerepareerd moet worden, kunt u dit direct doorgeven. U hoeft dus niet te wachten tot wij weer bereikbaar zijn. De reparatieverzoeken die via Mijn woCom worden gemeld worden tijdens kantoortijden in uw belang zo spoedig mogelijk doorgezet naar de betreffende aannemer of installateur.
Voor reparaties die niet kunnen wachten (bijvoorbeeld een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra) belt u naar woCom. Buiten kantoortijden wordt u dan doorgeschakeld naar de bereikbaarheidsservice.

Weet u uw inloggegevens voor Mijn woCom niet (meer), dan adviseren wij u uw reparatieverzoek hieronder te melden. Wij regelen dan dat u nieuwe inloggegevens ontvangt voor Mijn woCom.

Lukt het u niet om via internet uw reparatieverzoek door te geven, neem dan telefonisch contact met woCom op. Wij helpen u graag verder. Houdt u er rekening mee dat het wel eens iets drukker aan de telefoon kan zijn.

Wist u dat u in Mijn woCom veel zaken digitaal kunt regelen en inzien?
Als u op Mijn woCom inlogt, controleer meteen ook of uw gegevens nog kloppen en volledig zijn ingevuld. Als de gegevens volledig zijn ingevuld, kunnen wij u in voorkomende situaties nog beter helpen en informeren.

Stap 1 van 4

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×